Неділя, 14.12.2025, 00:35 Вітаю Вас Гість

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [19]
Радіація, її вплив на людину і навколишнє середовище [2]
Новини [2]
Плеєр
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 44
Форма входу
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті

S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті (англ. S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat) — шутер від першої особи з елементами рольової гри від компанії GSC Game World, друге доповнення до гри «S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля». Гра вийшла 2 жовтня 2009 року.

Анотація: Дія проекту «S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті» розгортається після подій оригінальної гри — тобто після того, як Стрілець знищив проект «о-Свідомлення». Отримавши відомості про відкриття дороги до центру Зони, уряд вирішує розгорнути масштабну військову операцію під кодовою назвою «Фарватер» для отримання контролю над ЧАЕС. Відповідно до розробленого плану, перша група військових повинна відправитися для повітряної розвідки території і скласти детальні схеми розташування аномальних полів. Потім зазначеними безпечними проходами повинні будуть висуватися основні сили військових. Незважаючи на ретельну підготовку, операція провалюється. Для збору інформації про причини провалу Служба безпеки України направляє свого агента до центру Зони. Подальші події залежать тільки від гравця.

 

 Відомості про розробку гри

7 квітня 2009 газета "Комсомольська правда" провела онлайн-конференцію з Сергієм Григоровичем, генеральним директором компанії GSC Game World. На конференції Григорович заявив про роботу над другим аддоном до оригінальної гри «STALKER: Тінь Чорнобиля» та про роботу над другою частиною гри.
«Другий аддон до "Сталкера" вийде в цьому році, восени. Ідей, як завжди, маса, але до розробки доживають одиниці. Ми не ділимося ніякими думками до тих пір, поки не приймаємо рішення розробляти проект. А це стадія, коли вже є на що подивитися. Але можу сказати, що «Сталкер-2» ми будемо розробляти однозначно».
На цій же конференції Григорович повідомив офіційну назву другого аддона — «Поклик Прип'яті». 30 квітня 2009 компанія GSC Game World офіційно анонсувала гру на своєму офіційному сайті, розкривши сюжет гри, безліч її деталей і особливостей.

У травневому номері українського журналу «Геймплей» № 5(45) було опубліковано обширне прев'ю гри. Журналісти привели безліч нових відомостей про гру, описали сюжет, геймплейні нововведення, загальний дизайн, коротко і попередньо оцінили гру і спробували спрогнозувати її майбутнє. 15 травня 2009 відкрився офіційний сайт гри. На ньому відразу ж з'явилися системні вимоги гри.

9 вересня 2009 старший маркетинговий менеджер AMD-ATI Ян МакНоутон у своєму блозі опублікував статтю «DirectX 11 — Що можна чекати!», В якій описав переваги та основні особливості Direct3D 11. У цій статті він заявив, що «STALKER: Поклик Прип'яті», поряд з «BattleForge» і «Colin McRae: Dirt 2», буде використовувати DirectX 11.

Сюжет

Після того, як «випалювач мізків» був відключений і прохід до центру Зони виявився відкритий, уряд вирішує провести великомасштабну військову операцію під кодовою назвою «Фарватер». Метою операції є взяття ЧАЕС під контроль військових. Перша група військових була спрямована для повітряної розвідки території та складання детальних планів розташування аномальних полів. Це повинно було дозволити згодом просуватися безпечними маршрутами основним групам військових.

Проте план провалюється — більшість гелікоптерів розвідки виявляється знищено. Для того, щоб дізнатися причину такого фіаско, Служба безпеки України направляє свого агента, колишнього сталкера, майора Олександра Дегтярьова в центр Зони. Першочерговим завданням Дегтярьова є пошук п'яти зниклих гелікоптерів, у кожному з яких міститься частина якоїсь важливої інформації.

Після відключення «випалювача мізків» групи сталкерів почали масово підходити до центру Зони. На місцевості під назвою «Затон» і в околицях заводу «Юпітер» почали утворюватися загони вільних сталкерів і бандитів. З угруповань «Обов'язок» і «Свобода» також прийшли на ці землі найвідчайдушніші їх представники, війна між ними продовжилася.

Дія гри

Кожен гелікоптер був знищений по-різному. Дві машини були вражені електророзрядом. На одному з гелікоптерів були виявлені записи про те, що є 3 точки евакуації військових. Майор вирішує перевірити їх усі. Перша точка вказувала на Скадовськ — табір вільних сталкерів, які не дуже жаліють військових. Друга точка (ЗРК «Волхов» в околицях «Юпітера») кишіла зомбованими, третя перебувала в Прип'яті. Як пройти до Прип'яті, ніхто не знав, проте були легенди про якийсь підземний шляхопровід, який веде з заводу «Юпітер» до Прип'яті. Майор відправився перевірити легенду і наткнувся на вхід у цей шляхопровід. Однак, шлюз заблокований, а судячи із записів, він наповнений отруйним газом. Порадившись з Азотом (місцевим техніком) було вирішено зібрати загін для походу в Прип'ять, так як тунель, судячи з усього, був наповнений мутантами. Також для всіх потрібні були костюми з замкнутою системою дихання. Майор вирішив ці проблеми.

Після того, як загін вийшов з тунелю, він відразу ж натрапив на патруль військових. Майор, вирішивши, що підтримувати сталкерську легенду більш не має сенсу, пред'являє патрулю документи агента СБУ. Не всім з його загону така новина припала до душі. Зулус, що йшов з майором, говорить, що з військовими справи не має і йде з загону. Пізніше його можна зустріти, блукаючи по Прип'яті. Далі, патруль супроводжував майора і сталкерів на укріплений пункт, де трималися залишки військових з групи «Скат». Командир військових — полковник Ковальський — описав сумну ситуацію: операція «Фарватер» провалилася, зв'язку з Центром немає, особовий склад кожен день несе втрати в зіткненнях з мутантами, аномаліями і фанатиками угрупування «Моноліт». Необхідна термінова евакуація, проте, як у свою чергу повідав майор Дегтярьов, евакуації не буде, поки він достеменно не встановить причини падіння гелікоптера. Єдина доступна версія — вертоліт було збито з невідомої зброї величезної пробивної сили. Полковник Ковальський доповів, що його розвідники вистежили групу монолітівців, чий командир-проповідник володіє зброєю, що відповідає опису. Зброю вдалося захопити, але під час бою вона було серйозно пошкоджена. Полковник Ковальський попросив Дегтярьова використати зв'язки серед вільних сталкерів і знайти техніка, який зможе полагодити зброю. Таким техніком виявився Кардан з Затону. Невідома зброя виявилася гаус-гарматою. Причина аварії частини вертольотів була встановлена. Однак навіть супер-швидка куля не могла випалити електроніку інших гелікоптерів. Також, в процесі розслідування походження невідомої зброї, до Дегтярьова в руки потрапила ключ-карта від секретної лабораторії в Прип'яті — X-8. Майор відправився в лабораторію і зібрав всі відомості та документи, які знайшов. З них з'ясувалося, що в лабораторії проводилися розробки «Випалювача мізків». Також з документів з'ясувалося, що розробку випромінювача вели засновники групи «Чисте небо».

Вибравшись з лабораторії X-8, майор отримав повідомлення від полковника Ковальського — радист військових знайшов причину відсутності зв'язку з Центром. Нею виявилися загороджувальні радіоперешкоди від невідомого випромінювача. Знищивши випромінювач — один з вівтарів з псі-антеною угруповання "Моноліт" — майор перервав тривале радіомовчання. Незабаром прийшло ще одне повідомлення — неподалік від бази військових був виявлений дивний сигнал, джерело якого знаходився десь під землею. З'ясувалося, що джерелом виявився Стрілець — сталкер, герой першої частини. Він сказав, що був на ЧАЕС і може багато розповісти військовим. Також Стрілець відкрив причину, через яку гелікоптери розбилися — після викиду аномалії з'являються в нових місцях, і карти, за якими летіли військові, просто застаріли.

Отримавши дані про причини провалу операції «Фарватер» і внісши корективи завдяки даним Стрільця, Центр відправляє до Прип'яті гелікоптери.

Гелікоптери успішно прилітають. Однак, військових та Стрільця зустрічає великий загін монолітівців. Далі хід сюжету залежить від гравця. Дегтярьов може відлетіти з Зони на гелікоптері, або залишитися (продовжити гру в режимі «Freeplay»), скориставшись згодом послугами Лоцмана або Гаріка, щоб піти з Зони.

Категорія: Мої статті | Додав: bogdan1997 (26.03.2012)
Переглядів: 703 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Translate
Пошук
Годинник
Соціальні закладки
Друзі сайту
http://parkour-slavuta.ucoz.ua
Сайт створено у системі uCoz